SERWIS TECHNICZNY

Reset licencji programów Autodesk

1)      Wyłączyć program antywirusowy

2)      Zamknąć wszystkie programy Autodesku

3)      Usunąć wszystkie pliki z katalogu:
C:/Użytkownicy/Nazwa_użytkownika/AppData/Roaming/Autodesk/ADUT
* Może być potrzebne włączenie widoczności ukrytych plików jeśli nie widać folderu AppData

4)      Usunąć wszystkie pliki z katalogu:
C:\ProgramData\Autodesk\ADUT

5)      Usunąć folder specyficzny dla danego produktu <ProductKey_Version> jeżeli istnieje (na przykład 001K1_2019.0.0.F dla AutoCAD 2019), z katalogu:
C:\ ProgramData\Autodesk\CLM\LGS

6)      Usunąć wszystkie pliki zaczynające się na „adskflex”
C:\ ProgramData\FLEXnet

7)      Uruchomić produkt Autodesk i wprowadzić numer seryjny i klucz produktu 

 PRZYDATNE LINKI - pobierz uaktualnienia, pakiety serwisowe i inne...

 

Arkance Systems Poland | Ta strona uzywa cookies.