Reset licencji programów Autodesk
1) Wyłączyć program antywirusowy
2) Zamknąć wszystkie programy Autodesku
3) Usunąć wszystkie pliki z katalogu:
C:/Użytkownicy/Nazwa_użytkownika/AppData/Roaming/Autodesk/ADUT
* Może być potrzebne włączenie widoczności ukrytych plików jeśli nie widać folderu AppData
4) Usunąć wszystkie pliki z katalogu:
C:\ProgramData\Autodesk\ADUT
5) Usunąć folder specyficzny dla danego produktu <ProductKey_Version> jeżeli istnieje (na przykład 001K1_2019.0.0.F dla AutoCAD 2019), z katalogu:
C:\ ProgramData\Autodesk\CLM\LGS
6) Usunąć wszystkie pliki zaczynające się na „adskflex”
C:\ ProgramData\FLEXnet
7) Uruchomić produkt Autodesk i wprowadzić numer seryjny i klucz produktu